A rendszer rövid ismertetése

Akadálymenetesített változat

 

A MINICAFM rendszer egy modulokból felépülő adatbázis alapú online épületüzemeltetési szoftver (facility management szoftver), mely alkalmas vagyonkezelők, épületüzemeltetők, pénzintézetek, önkormányzatok, kis és középvállalkozások elektronikus dokumentumkezelésére, ingatlanok üzemeltetésére, hibabejelentések kezelésére, belső kommunikációra (hírlevél és fórum), közüemi mérőórák fogyasztásainak rögzítésére, ismétlődő feladatok kezelésére, készletek nyilvántartására, rendelések lebonyolítására, projektkezelésre és a napi működéssel kapcsolatos egyedi nyilvántartások vezetésére. A rendszer fejlesztésénél elsődleges szempont volt az egyszerű kezelhetőség, felhasználóbarát felület, számítógépekre és okos telefonokra való optimalizálás, illetve a gyors és hatékony ügyintézési folyamatok alkalmazása. A különböző területek felelősei egyedileg beállíthatók a jogosultsági rendszer használatával (ügyintézők, karbantartók, középvezetők, facility managerek, felsővezetők és projekt managerek).

 

Az épületüzemeltetési alkalmazásunk első verziója 2011-ben készült el, melyet azóta is folyamatosan fejlesztünk partnereink igényeinek megfelelően. A korábbi SMARTMASTER szoftverünk nevét 2017. november 1-től MINICAFM-re módosítottuk. Az új elnevezés még jobban utal az online épületüzemeltetési szolgáltatásunkra (CAFM - Computer Aided Facility Management). Az alklamzásunk használatának nagy előnye a teljeskörű integráltság, mely a földrajzilag távol eső egységek működését segíti az interneten keresztül. A különböző modulokba rögzített adatok minden esetben adatbázisokba kerülnek, melyek garantálják a gyors rögzítést és lekérdezést, illetve a közös törzsadatok csökkentik az adminisztrációra szánt időt. Az alkalmazásban elérhető 7 db üzleti és 6 db törzsadat modul (felhasználók, partnerek, lokációk, szolgáltatók, ingatlanok és berendezések). A MINICAFM rendszert bérleti konstrukcióban kínáljuk az Ügyfeleink részére. A bérleti konstrukcióból adódóan nincs több százezer forint szervervásárlási és üzemeltetési költség, illetve speciális szoftver és licence díjak. A szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver használatát és a futtatáshoz szükséges szerver kapacitást.

 

A lentiekben részletesen ismertetjük a modulok működését, a feltöltött képernyőképeken bemutatjuk a modulok menüpontjait, illetve letöltheti és elolvashatja a részletes felhasználói kézikönyveket. Köszönjük, hogy időt szakít az alkalmazásunk megismerésére, mely használata a jövőbeni munkáját nagymértékben megkönnyítheti. További kérdések esetén kollégáink szívesen állnak rendelkezésére a kapcsolati űrlap kitöltését, illetve közvetlen telefonos megkeresés esetén.

 

 

ONLINE DEMO

 

A lenti gombok segítségével az alkalmazás belépési oldalára léphet. A próbaverzióban az egyszerűbb belépés érdekében előre beállításra kerültek a felhasználói nevek és a jelszavak annak megfelelően, hogy hibabejelentő vagy karbantartó felhasználóként szeretné kipróbálni az alkalmazást. A belépést követően elérheti az összes törzsadat modult, illetve 4 db üzleti modult.

 

 

 

SZOLGÁLTATÁS CSOMAGJAINK

 

A MINICAFM rendszert bérleti konstrukcióban kínáljuk az Ügyfeleink részére. A szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver használatát és a futtatáshoz szükséges szerver kapacitást. Válasszon standard szoftver csomagjaink közül, vagy kérjen EGYEDI árajánlatot az Ön igényeire szabva. Az áraink nettó havidíjak és egy éves határozott idejű szerződéskötés esetén érvényesek. Megrendelésük esetén 30 napos pénz visszafizetési garanciát biztosítunk.

 

 

 

KAPCSOLAT

 Kérdéseivel és észrevételeivel az alábbi elérhetőségeken léphet velünk kapcsolatba.

 

 

 

 

13+1 érv amiért megéri használni a

MINICAFM online épületüzemeltetési rendszert ...

 

 

 

 

 

Miért jó a MINICAFM felhőszolgáltatás?

 

Az alapvető pozitív tulajdonságok, mint a platform független kialakítás, az interneten keresztüli 0-24 órás elérhetőség és a böngészőben való futtatási lehetőségén túl a felhasználók mentesülnek a nagy összegű hardver és szoftver beszerzési költségektől, illetve a felhőszolgáltatás igénybevételével csökkennek az informatikai rendszerek üzemeltetési és működtetési költségei (energiafogyasztás, rendszerkarbantartás, bérköltségek, stb).

 

A felhasználóknak csak a ténylegesen igény vett szolgáltatásokért kell fizetniük. Az elérhető rendszerteljesítmény a felhasználói igényeknek megfelelően folyamatosan bővíthető. A szervereken lévő professzionális tűzfalak, vírusvédelmi szoftverek és az automatikus biztonsági mentések alkalmazása nagymértékben javítja a működési biztonságot és csökkenti az adatvesztések esélyét ...

 

VISSZA

 

 

 

 

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

 

Az ügyfélkeresések során alkalmazott kifejezések: online épületüzemeltetés, online ingatlanüzemeltetés, online létesítménygazdálkodás, online facility management, facility management szoftver, épületüzemeltetési szoftver, ingatlanüzemeltetési szoftver, létesítménygazdálkodási szoftver, épület karbantartés, online karbantartás, karbantartás management, smart fm, MINICAFM, online-szoftver, CAFM, FM rendszer, CLOUD-FM, épületüzemeltetés, létesítménygazdálkodás, moduláris felépítés, platform független, műszaki üzemeltetés